Kategoriler

4 Ağustos 2013 Pazar

Haziran ve Temmuz'da Bitirdiklerim

       Malum sebeplerden okuma oranım düşünce Haziran'da okuduğum  kitapları Temmuz'da okuduklarımla birleştirip bir Bitirdiklerim postu hazırlamak istedim. Yine güzel kitaplarla ve yazarlarla tanıştım. İşte Haziran ve Temmuz'da benim okuduklarım;
  • Franz Kafka ~ Dönüşüm ( Kafka hakkında biraz araştırma yapıp, sonrasında okunması gerektiğine inandığım kitap)
  • Agatha Christie ~ On Küçük Zenci (  Yıllardır okumak isteyip de bir türlü fırsat bulamadığım,Yazar Ayları sayesinde tanıştığım, tanışınca da "neden bu kadar geç kaldım" diye hayıflandığım kitap)
  • Dan Brown ~ Cehennem ( Dan Brown için vasat denebilecek, türünde yine de başarılı bir kitap)

     Benim Haziran ve Temmuz ayım böyle güzel kitaplarla geçti. Peki ya sizinki?

4 yorum:

  1. Bayıldım. :) Her birini tek cümleyle o kadar güzel özetlemişsin ki, çok hoşuma gitti. ^.^ Bol okumalar. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Sana da keyifli okumalar dilerim :D

      Sil
  2. maşallah benim canım arkadaşıma valla süpersin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim sana da maşallah:)) listeni bekliyorum senin de

      Sil