Kategoriler

30 Ağustos 2013 Cuma

Yazar Ayları Eylül

        Sevgili Pinuccia'nın başlattığı ve bir çok yeni yazar, kitap tanıma imkanı bulduğumuz Yazar Ayları etkinliğinde Eylül yazarımız oy birliği ile Stephen King oldu. Ben henüz Stephen King'in kitaplarıyla tanışmadım. Bunda çocukluğumun ürpertici sinema uyarlamaları büyük etki oluşturmuştu. Yıllardır elim varıp da okuyamamıştım kitaplarını. Ama oylamada ismini görünce beni yeni yazarlarla tanıştıran bu etkinliğin Stephen King'le de dostluk kurmama bahane olacağını düşünerek oyumu Stephen King'den yana kullanmıştım. 

       Yazarımız belli oldu ama bir de sponsorumuz oldu. Altın Kitaplar'dan güzel bir destek geldi etkinlik için. Aşağıda gördüğünüz bu güzel kitaplar da Altın Kitaplar'ın hediyesi. Çekilişe katılmak ve çekiliş kurallarını öğrenmek için buraya tıklayınız. Çekiliş kurallarında blogu olmayan arkadaşların misafir yayın yapma zorunluluğu var, okuduğunuz kitap hakkında yorumlarınızı öğrenebilmemiz için. Blogu olmayan arkadaşlar misafir olmak isterlerse, sizleri blogumda ağırlamaktan keyif duyarım. 




7 yorum:

  1. hımmm yazar aylarıymış belki başka romanı ile katılırım mahşer olmadı ama başka romanı ile katılırım belki gerçi bu aya başka kitap ayarlamıştım kütüphaneden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumadığım için öneride bulunamıyorum ama okudukça önerebilirim canım. Dene ama seversin gibi geliyor türe ilgin var çünkü.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. evet cnm karanlık öyküler kitabını okumuştum ufakken ama şimdi bulursam kütüphanede gene onu okuyabilirim kütüphanede çok stephen king vardı gözüme ilişmişti :D

    YanıtlaSil
  3. bende katılıyorm karar verdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)) ne okuyacak sın karar verdin mi?

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil