Kategoriler

23 Ağustos 2013 Cuma

Şu Sıralar Ben..

         Enteresan bir başlıkla başladım, klasikleşmiş "Ne Okuyorum" başlığım yerine. Okumaktan fazlasını yapıyorum şu aralar çok anlarmışım gibi..


      Şu sıralar ben "Yapmam, ıı ıh sondu" dediğim şeyi yapıyor ve yine e-kitap okuyorum. Okuma Şenliği için seçtiğim Jane Austen kitabım Akıl ve Tutku'yu "2 hafta tatil yapacağım Antalya'da" diyerek İstanbul'da bırakınca ve 3 aydır burada mahsur kalınca artık dayanamadım ve e-kitabına başladım. Zorlanıyorum, gözlerim ağrıyor ( alerjik sebeplerle) ve tabii ki güzelim kitaplara dokunmanın tadını alamayıp yarım kalıyorum. Olsun yine de aklıma koydum, okuyorum. Yakında yorum yazımı yazacağım için şimdilik kitaptan bahsetmiyorum.

        Şu sıralar ben alışkanlıklarımdan uzak bir huzurevi hayatı yaşıyorum küçük bir ilçede. "Sıkıldım" cümlesi kurup, söylenmekten de haz etmeyince; kendimi sanata vurdum günlerdir. Her şey bir arkadaşımın kulaklarını çınlatmakla başladı. Başladı ama önünü alamadık. Çocukluğumda kalan kara kalem sevdam bir hobi olarak tekrar gün yüzüne çıktı. Resim kurslarına giden teyzelerin de desteğiyle yağlı boyaya dönüştürüldü ve bir bakmışsın eline fırça almamış ben, yağlı boya yapıyorum. Yapıyorum diyorum ama yapamıyorum da aslında. "Yaparsın" diye gazı veren teyzeler, "Şurası nasıl düzeltilir?" diye sorunca ortadan kayboluverdiler ne yazık ki. Kaldım tablomla başbaşa. 2 günlük işi daha var çalışmamın ama ilk günkü haliyle şöyle:



         Figürüm beni kara kalemle başbaşa bırakan arkadaşımın ta kendisi. O, pozu verdi; ben çizdim. Tabii "Sanatı katletmemek lazım!" diyerek de figürü siyah, arka planı bordo yapmaya karar verdim. Resmin %90'ı tamamlanmış durumda. Son rütuşlardan sonra paylaşacağım resmimi. Bir Da Vinci olamama yolunda ilerliyorum anlayacağınız. Ders almadığım gibi ikinci bir tablo planımı da oluşturdum kafamda. Allah sanat camiasına sabır versin.

        Ve son olarak da şu sıralar ben garip bir yorgunluk ve halsizlikle boğuşuyorum. Geçer, gider diye umuyor; denizin tadını çıkarmaya çalışıyorum. Sizler neler yapıyorsunuz? Ne tür bir ruh halindesiniz? 

        Bu kez önce Keyifli sonra Kitaplı günler diliyorum..



8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Gönüllü model olmayı kabul ettiysen her zaman çizebilirim:))

      Sil
    2. Ettim canım gönüllüyüm bu işe

      Sil
    3. Ne zaman istersen çizerim canım :))

      Sil
  2. e-kitap olayı bana da çok uzak geliyor. Hani kitabı elimize alıyor heryerde okuyoruz. Ama ekrandan kitap okumak...Kolay gelsin cidden uzun süre ekrana bakmak zor olsa gerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zor oldu. Bu sabah inat edip bitirdim ama gözlerim batıyor. Kitap okumayı çile haline getirebilen ender insanlardanım sanırım:(

      Sil
  3. OVV SENDE SIKILINCA RESİM YAPANLARDANSIN BEN GİBİ :d BEN AMA ÖLE KENDİMCE KÜÇÜK YAPIYORUM ÇİZİMLERİ MAŞALLAHIN VAR ..AYRICA BENCE KENDİNİ ÇOK ZORLAMA GÖZLERİN DAHA MÜHİM KEZA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım zorlamayacağım artık. Resme ilgim hep var ama kalem elime alip bir şeyler çizmeyeli seneler oluyordu. Güzel bir bahaneyle başlamış oldum tekrar:)

      Sil