Kategoriler

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Okuma Şenliği Temmuz 9'dan Ağustos 9'a

        Sevgili Pinuccia'nın başlattığı etkinlikte 1 ayı geride bıraktık. Etkinlik sahibemiz Pınar'ın da isteğiyle 1 ayda neler okudum, hangi kategorileri tamamladım, hangi güzelliklerle tanıştım listeliyorum. 

       Ben şenlikteki ilk ayımı çok güzel kitaplarla geçirdim. Ve işte listem;

5 puan: Yukarıdaki kuralların hepsini boşverip canının istediği herhangi bir kitabı okuyanlara. ( Sabahattin Ali~ İçimizdeki Şeytan 254 sayfa/YKY)

5 puan: Genel kural en az 200 sayfalık kitap okumak olsa da 150 sayfadan kısa bir kitap okuyanlara.(Dora Gabe~ Ufacıktım 107 sayfa/ Can Yayınları)

10 puan: Okuduğu kitabın adında bir renk olanlara. ( Richard Wright~Kara Çocuk 293 sayfa/Can Yayınları) 

20 puan: Esas mesleği yazarlık olmayan bir kişinin yazdığı bir kitabı okuyanlara.(Burçak Çerezcioğlu ~ Mavi Saçlı Kız 283 sayfa/ YKY) 

25 puan: 400 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara. Dan Brown~ Cehennem 574 sayfa/ Altın Yayınları)

        Ve etkinlikte 5 kitabı geride bırakarak toplamda 65 puan topladım:)

        Etkinliğe katılan kitap dostlarım, sizin için ilk ay nasıl geçti? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder