Kategoriler

23 Ağustos 2013 Cuma

Misafirim Var :)

        Bugün blogumda bir misafirim var.  Sevgili  OjeBahçesi'ni ağırlıyorum bugün blogumda. Ben lafı uzatmadan, sözü kendisine bırakıyorum. 


Merhabalar , 
Geçen hafta şu yazıda Pamuk Şeker ve Matmazeella'nın düzenledikleri misafir günü etkinliğinden bahsetmiş ve şu yazıyı yazmıştım :) 
Bu hafta yeni bir konu ve yeni bir eş ile yine karşınızdayım bu hafta ki eşim sevgili Hayal@ oldu konumuz ise Yaşadığımız komik bir anımızı anımsatan veya anımızla ilgili olan bir eşyayı paylaşmak ve olayları detaylıca anlatmak.
Benim anım baya bir eskiye dayanıyor. Şuan 18 yaşındayım ve 8 yıl öncesinde hayatıma giren ve o zamandan beri en yakın arkadaşım sırdaşım olan kişi ile ilk tanışmamızı içeriyor bu anı. Ben voleybolcuyum ve yaklaşık olarak 8-9 yıldır bu sporu yapıyorum. Benim ilk yılımın ortalarında arkadaşımda bulunduğum kulübe geldi. Ben onun üstü sayılıyordum ve antrenör onu çalıştırmamı istedi ama o kadar zorlu bir iş vermiş ki bana hayret ettim. O kadar gücünü kullanamayan katı bir insan olamaz yeteneksiz değil ama yeteneğini gücünü kullanamayan biri. Çalışmaya başladık ama ne dersem tersini yapıyordu. Beni o kadar zorladı ki artık ilişkimiz kavga boyutuna geldi ve antrenöre kadar gitti bu konu. Bizimki düşmanlık oldu ve artık çalışırken onu daha fazla zorlayıp çalışsın diye sert davranmaya başladım bir gün kafasına çok sert bir darbe yiyince voleybol oynamayı bıraktı ve bir daha da oynamadı ama siz nasıl bu kadar uzun zamandır berabersiniz o zaman derseniz hayatıma tekrar 2 yıl sonra girdi bir daha da hiç çıkmadı. 

                                    

Ne zaman bir voleybol topu görsek hep bir gülücük olur yüzümüzde birbirimize bakar güleriz. Bir sürü maceramız var onunla ve iyi ki böyle bir dostum var :) 
Anlatınca komik olmasa da bizim için çok değerli bir anıdır ve öyle kalacaktır.. Beni blogunda konuk eden sevgili Hayal@ e ve bu güzel etkinlikte bizi buluşturup farklı ve orjinal konular bulan Pamuk Şeker ve Matmazellaya tekrar çok teşekkür ediyorum. Sizde bu güzel etkinliğe katılmak isterseniz  buraya tıklayıp istediğiniz hafta katılabilirsiniz :) 
Benimde bir etkinliğim var eğer bir bakmak isterseniz de buraya tıklayabilirsiniz :) 

Herkese mutlu günler her zaman gülümseyin ! 

        Edit: Ben de sevgili OjeBahçesi'nin misafiri oldum. Yazımı okumak ve henüz bloguyla tanışmadıysanız OjeBahçesi'ni keşfetmek için buraya tıklayabilirsiniz.

4 yorum: