Kategoriler

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Kitaplaşma Etkinliği

        Sevgili Marla'nın Elbisesi' nin başlattığı kupalaşma-kitaplaşma etkinliğine katılmış ve bu sayede Matmazeella ile tanışmıştım. Güzel bir şansla kendisiyle Mutluluk Paketi etkinliğinde de eşleştim ve paketimi pazartesi göndereceğim. Matmazeella'nın kupalaşma etkinliği için gönderdiği hediyeler 3 gün önce gelmişti ama evde misafirlerimiz dolu olunca bir türlü kafayı kaldırıp, fotoğrafını çekememiştim. Doğrusu şimdi de başarılı bir çekim gerçekleştiremedim. İşte hediyelerim;



         Yolladığımız kitaplarımız, okuduğumuz kitaplardan olacaktı. O da bana severek okuduğu ve benim de severek okuyacağım bu güzel kitapları yollamış. Kitaplarıma tam anlamıyla bayıldım ki bir tanesini görünce duygulanmadan edemedim. Ben Kahramanmaraş'ta doğmuş ve sadece 3 aylıkken oradan ayrılmışım. O zaman bu zamandır görmedim Maraş'ı ve Esra'nın Maraş'ta oturuyor oluşu sohbetimizi koyulaştırmıştı. Yolladığı kitap beni bu yüzden çok duygulandırdı. Bana Maraş'ı anlatarak beni öyle mutlu etmişti ki bir de üstüne okumam için güzel bir kitap göndermiş. İnceliği için öncelikle çok teşekkür ederim ona.  

        Yarı Çinli sayıldığım için artık Yeşil Çay'ın bendeki yeri başka:) Şu arkadan göz kırpan zarfta birbirinden güzel yazılar mevcut ki kendimde saklı tutma kararındayım:) Bu kadarla da bitirmeyip, beni daha da mahçup etti;



        Kupalaşma Etkinliği kupasız olur mu? Çok şirin bir kupam oldu. Ne yazık ki kargoda kırılmış. O kadar uğraşarak paketlemiş ki kırılmasın diye emeğine çok üzüldüm ama farklı bir amaçla her daim masamda yeri olacak bu kupanın. 

        Ve daha bir çok güzellik gördüğünüz gibi. Her birini denedim, kokladım ve bayıldım. Taşlı bilekliğin yanındakiler 4 tane tester parfüm ve muhteşem kokuyorlar:)  Güzel hediyeleri için ona bir kez daha teşekkür etmek istiyorum özellikle de Maraş kitabı için. 



10 yorum:

  1. Canım benim
    bu ovgu dolu yazılarni okudukca yüzün güldü çok teşekkür ederm.ama ben paketini biraz geciktirdiğim gözümu acmama izin vermiyorlarki.kış hazırlığımz var ayrıca biraz da ruhsal olarak kafam dumanlı.

    Ama paketini daha özenli yollayacağım

    kupa için uzgunum bu sefer ptt kavga edeceğim yani şart oldu

    her bunların gelen evimi bulamamslar güya.
    Halbuki bugün de ptt kargo getirdi

    yani şart oldug

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geciksin canim hic dert degil. Kirilan kupami da ben halledecegim bir sekilde :) ama ilgisizlerse konusmakta fayda var tabii

      Sil
  2. Güle güle kullanman dileğiyle :)
    Ne güzel *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederimm :)) etkinlikler sayesinde hem egleniyoruz hem arkadas ediniyoruz:)

      Sil
  3. Maraş kitabını bir aralık dolanırken rafta görmüş, sonra alırım demiş ancak tekrar bulamamıştım. Ayrıntılı yazını merakla bekliyorum. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatile cikmayi planliyorum o surecte okumak icin ayirdim. Yakinda yazim gelecek :)) umarim sen de bulabilirsin bir yerlerden

      Sil
    2. Tatile cikmayi planliyorum o surecte okumak icin ayirdim. Yakinda yazim gelecek :)) umarim sen de bulabilirsin bir yerlerden

      Sil
    3. Beklemedeyim o vakit. :)

      Sil