Kategoriler

4 Ağustos 2013 Pazar

Lost in Austen ( Mini Dizi)

        Sevgili FirariRuhumunSeyirDefteri sayesinde tanıştığım muhteşem bir diziyi tanıtmak istiyorum size. Buradan kendisinin mini dizi hakkındaki yorumunu da okuyabilirsiniz.


       Jane Austen'ın kitaplarının dizi-film uyarlamalarına bayılıyorum. Buna farklı bir bakış açısıyla yaklaşan Lost in Austen'ı da peşpeşe izledim. 4 bölümden oluşan mini-dizimiz Aşk ve Gurur'u senelerdir bıkmadan usanmadan tekrar tekrar okuyan Amanda'nın kendini kitabın içinde bulmasını konu alıyor. Sanırım hepimizin hayalidir sevdiğimiz kitapların içinde yer almak, o aşık olduğumuz karakterlerle tanışmak, nefret ettiklerimize 2 çift laf edebilmek hatta saçını başını yolmak :) 


       Başlangıçta Amanda'dan pek haz etmedim ne yalan söyleyeyim. Daha şirinemsi bir okur beklerdim Jane için. Madem bir lütuf bulmuş koskoca Mr. Darcy ile tanışacak, en azından ortama ayak uydurabilseydi fena olmazdı diye eleştirirken, 1. bölümün ortalarına doğru aslında Amanda'nın tamamen doğru bir karakter olduğuna, asiliğiyle profilinin tamamen bütünleştiğine karar kıldım. Bakalım siz sevecek misiniz?

Mr. Darcy'ye postmodern bir yaklaşım

       Dizi hakkında daha fazla bilgi vermek istemiyorum, sürprizleriyle sizi büyüleyeceğine eminim. Ama oyuncu seçimlerine bayıldığımı belirtmeliyim. Başta Aşk ve Gurur'un filmini izleyenlerin pek tatmin olmayacağına inansam da (şahsen Mr.Darcy'yi beğenememiştim, öfkeliyken çirkin oluyor bizimki) 2. bölüme geçtiğinizde oyunculara alışmış, üstüne bir de Mr.Darcy'ye aşık olmuş olarak izleyeceğinizi düşünüyorum.

       Jane Austen severlere taze izleyicisinden şiddetle tavsiyedir. Şimdiden keyifli seyirler dilerim..



19 yorum:

  1. Ne mutlu bana sevdiğin bir seye vesile olduğum için. Çok sevindim canım, gerçekten. :)Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkür ederim:)) Çok güzel bir akşam geçirdim sayende.

      Sil
    2. Bn bulamadım yardım edermisinizzz??? Lütfen 😊

      Sil
  2. Beğenmiştim diziyi, hatta bir daha izleyesim var (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça eğlenceli bir dizi, tekrar izlenir bence :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Dizimag'ten izleyebilirsin.
      http://www.dizi-mag.com/lost-in-austen-1-sezon-1-bolum-izle-dizi.html

      Sil
    2. Rica ederim :)) Beğenirsin umarım

      Sil
  4. Sonunda izlediiim. :) Ve evt, pek beğendim. :) Özellikle Wickham'a bayıldım. <3 :) Aşk ve Gurur severler için kesinlikle izlenmeli bence de. :) Sevilebilir, sevilmeyebilir ama izlenmeli! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir versiyon olmuş değil mi :)) izlemene çok sevindim.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Nasıl izlediniz acaba ben bir türlü izleyemedim. 😢😢😢😕

      Sil
  5. su anda hic bir yerde bulamıyorum diziyiii :(

    YanıtlaSil
  6. iyide diziyi hiç bir yerde bulamıyorum dizi magde kapanmış nereden izleye bilirim yardımcı ola bilecek kimse varmı?

    YanıtlaSil
  7. Dizimag ten açılmıyor. Başka bir site önerir misin?

    YanıtlaSil
  8. Pareon ben bu diziyi çok izlemek istiyorum internette cok aradım aam bulamadım dizimag e de baktım yok. Yardımcı olurmusunuz???? 😊

    YanıtlaSil
  9. Ya ben dizimag de de bulamadım bir mini dizi daha var onuda bulamadım.hicbiryerde lütfen yardım edin. 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bir süredir bloguma giremiyorum. Geç dönüş yaptığım için kusura bakmayın. Şuan ben de internette diziyi bulamıyorum. Denk gelirsem sizinle de paylaşacağım.

      Sil