Kategoriler

4 Ağustos 2013 Pazar

Mutluluk Paketi Etkinliği

         Bloglarda ve sosyal ağlarda kitapkardeşliği, hediyeleşme etkinliği gibi bir çok etkinlik var aslında. Ama daha kalıcı bir şeyler yapmak istiyorum. İpek Ongun'un Mektup Arkadaşları kitabını okuduğumda ilkokula yeni başlamıştım ve hep bir mektup arkadaşım olsun isterdim. . 

         Hem birbirini bloglardan bilen ama bir türlü tam anlamıyla tanımayan insanların dostluk kurmasını sağlamak, hem de güne sürpriz paketlerle başlama keyfini yaşamamız için bir etkinlik düzenlemek istiyorum. 

         Paketler tabii ki sevdiğimiz şeylerden oluşmalı. Mesela yeni bir dosttan güzel bir mektup (içine belki geleceğin yazarlarından kısa hikayeler, geleceğin şairlerinden mısralar, geleceğin ressamlarından ufak çizimler olabilir), en iyi dostlarımız kitaplarımızdan bir tane ( bir kitabı bitirdiğinde keyfini devam ettirmenin yolu onu sevdiklerinle paylaşmaktır diye düşünüyorum), belki kitabın yanına ufak hediyelerimiz ( bu konuda hayal gücünüzün oldukça geniş olduğunu biliyorum) eklenebilir. Fikri geliştirmek, birbirimizi daha iyi tanımak, uzun vadeye yayılacak, düzenli bir etkinlik oluşturmak istiyorum. 

        Eşleştirmeleri kurayla belirleyebilir ya da isterseniz siz kimle eşleşmek istiyorsanız seçebilirsiniz. Hediyelerin sahiplerine ulaştığından emin olmak ve yeni başlayan etkinliği kontrol altında tutmak adına etkinliğin blogu olan 20 kişi arasında yapılmasını düşündüm ama talebe göre düzenleme yapabiliriz. Katılmak isterseniz yorum bırakmanız yeterli. Etkinliği desteklemek için fikirlerinizi de paylaşırsanız sevinirim. 

Not: Etkinliğe son katılım 18 Ağustos, hediyelerin kargolanması da takip eden haftanın sonuna kadardır ( 25 Ağustos). Katılmak isteyenler yorumlarınıza  mail ve blog adreslerinizi de ekleyin lütfen.

Sevgiler..

23 yorum:

  1. esra_ebru_46@hotmail.com

    http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Alışveriş sitelerinin dışında bir kargo almayı çok isterim. Çok güzel düşünmüşsünüz etkinliği. Kura ya da eşleşme benim için farketmez ;)

    http://kianadan-notlar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba:))) Ben de dahil olmak isterim bu güzel etkinliğe....
    saadetuslu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. bende varım :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. bende varım! :)
    dmacunu@hotmail.com
    dmacunu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. bende varım :)
    pirinc.keki@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Ben de katılmak istiyorum. ^.^

    E-mail; sincapppp@gmail.com
    Blog; sincappppnefesi@blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Mrb, ben de katılmak isterim..

    http://reyhanlahersey.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Selam bende seve seve katılırım. www.bebegimhersey.blogspot.com. Bu arada blogunu izlemeye aldım. Izlemek isteyen herkesi beklerim bloguma da. Buluşmalı felan mı olacak bu etkinlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, etkinliğin ilk turu kuralarımız çekildi. Bir çok arkadaşımız hediyelerini gönderdi. Hediyelerimizi kargo yoluyla yolluyoruz. Farklı şehirlerde oturan blogger katılımcılarımız var çünkü. Bir sonraki turda katılımınızı bekliyorum:)
      Blogunuza bakıyorum ben de hemen. Sevgiler:)

      Sil
    2. O zaman sürekli takipte kalacağım. Bekliyorum 2. Turu. Kendi blogunmda da duyururum. Çok hoş bir etkinlik.

      Sil
    3. Desteğiniz için teşekkür ederim. Daha fazla insana yayılan güzel bir etkinlik olmasını umuyorum.

      Sil
  10. Merhaba bebegimhersey.blogspot.com adresinde son yorumlarda gördüm sizi hemen canyer adıyla takibe aldım. Çok güzel bir blogunuz var. Bende katılmak isterim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoşgeldiniz. Etkinliğimizin bu turu sona erdi. Arkadaşlarımız eşleşti ve kargolar teslim edildi ama tekrarı olacak. Eylül'deki etkinliğimize katılımınızı bekliyorum:)Sevgiler

      Sil