Kategoriler

2 Mayıs 2013 Perşembe

Mayıs' a Girerken

      Merhabalar, güzel bir ayı daha geride bıraktık. Nisan ayı benim için mezuniyet telaşıyla, ödevlerle, sunumlarla, kısacası bol bol koşturmayla geçti. Tabi bunlar kitap okumama engel olamadılar. Nisan ayında birbirinden güzel kitaplar okudum, yeni yazarlarla tanıştım. İşte okuduğum güzelliklerim;

* John Verdon ~ Şeytanı Uyandırma

* Ali Çimen ~ Tarihi Değiştiren Liderler

* Syrie James  ~ Jane Austen'ın Kayıp Anıları

* Stefan Zweig ~ Satranç

* Oriana Fallaci ~ Doğmamış Çocuğa Mektup

* Jules Verne ~ Dünyadan Aya

* Jules Verne ~ Çin'de Bir Çinli'nin Başına Gelenler

* Aimee Carter ~ Tanrıçanın Savaşı

* Falih Rıfkı Atay ~ Mustafa Kemal'in Mütareke Defteri

* Jane Austen ~ Northanger Manastırı

Peki sizler geçtiğimiz ay hangi güzelliklerle tanıştınız? 

2 yorum:

  1. maşallah dolu dolu geçmiş kız artı maşallah kitaplara bak ya ben o kadar vakit bulamıyorum bakalım nisan ayında ben neler okumuşum

    YanıtlaSil