Kategoriler

9 Mayıs 2013 Perşembe

Project Pan Kitaplar 2

İlk Project Pan'ımı tamamladım. Şuradan önceki listeme bakabilirsiniz. Bu seferki Project Pan'ımda da 10 kitabı bitirmeden alışveriş yapmamak var. Hem kendimi hedef belirleyip, biraz durdurmuş oluyorum; hem de en çok okumayı istediğim kitapları listeleyip, sıradaki kitabımı seçmekte zorlanmıyorum. İşte listem;

  • Jane Austen ~ Emma ( Her ay bir Jane kitabı okuyarak, yazarın bütün kitaplarını bitirmeyi hedefliyorum.)
  • Jose Mauro de Vasconcelos ~ Güneşi Uyandıralım ( Yazar Ayları etkinliği )
  • Jose Mauro de Vasconcelos ~ Delifişek ( Yazar Ayları etkinliği )
  • Goethe ~ Genç Werther'in Acıları
  • Oscar Wilde ~ Dorian Gray'in Portresi
  • Kafka ~ Dönüşüm
  • Kafka ~ Amerika
  • Kafka ~ Şato
  • Halide Edip Adıvar ~ Vurun Kahpeye
  • Onur Caymaz ~ Gökyüzü Sineması
  • Kürşat Başar ~ Başucumda Müzik
  • Ahmet Ümit ~ Kavim ( Jane Austen'da olduğu gibi Ahmet Ümit'ten de her ay bir kitap okumayı planlıyorum.)

      Peki sizin içlerinde okuduklarınız kitaplar var mı? 


4 yorum:

  1. Ben hiç kitap okumuyorum ya. Roman gibi hazırlanmış Antik Mısır kitaplarını okuyorum sadece. Atiyim kendimi camdan aşağıya :( Geçen hafta Dönüşüm'ü okudum. Diğerleri hiç okumadım bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun okullar kapandı mı toparlarsın kendini. Dert etme hiç:)

      Sil
    2. Okula gitmiyorum ben. Öyle de bir malım :D

      Çekiliş kazanmıssın cok sevindim ya :)
      Güle güle kullan hepsiniii :)

      Sil
    3. Ben de okula gitmeden okuyanlardanım. Allah'tan Çinliler evde ders çalışıyordum gelemedim dediğinde sıkıntı yapmıyor:)) Çekilişi ben de gördüm. Çok şaşırdım hiç kazanamıyordum çünkü. Teşekkür ederim sana da çekilişlerde bol şans dilerim:)

      Sil