Kategoriler

19 Mayıs 2013 Pazar

Cumartesi İlk 10: Yazın Okumayı Planladığın Kitaplar

     Sihirli Kitap' ın ev sahipliğini yaptığı güzel bir etkinlik Cumartesi ilk 10. Ben daha önce katılamamıştım ama bloggerlardan keyifle takip ediyorum. Bu haftanın etkinliği de ayrı güzel. Yazın öncelikle deniz, güneş, kumsal üçlüme eşlik edecek, sonra da iş hayatında kafamı dağıtacak kitaplardan güzel bir liste hazırlamıştım kendime.  İşte benim listem:




  1. Umberto Eco ~ Prag Mezarlığı
  2. Cecilia Ahern ~ Ps: I love You
  3. Ahmet Ümit ~ Sis ve Gece
  4. Ahmet Ümit ~ Kar Kokusu
  5. Kürşat Başar ~ Başucumda Müzik
  6. Onur Caymaz ~ Gökyüzü Sineması
  7. Halide Edip Adıvar ~ Vurun Kahpeye
  8. Kafka ~ Şato
  9. Kafka ~ Amerika
  10. Oscar Wilde ~ Dorian Gray' in Portresi
      Ve Yazar Ayları etkinliği boyunca okuyacağım bir çok güzel kitap.. Siz de bu etkinliğe katılmak isterseniz buraya tıklamanız yeterli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder