Kategoriler

12 Şubat 2013 Salı

Kitap Kulem

     Hazır evime dönmüşken ben de kitap kulemi paylaşmak istedim. İşte okunmayı bekleyen hazinelerim;




     Okunmayan kitabım dolu aslında ama yine dayanamadım. John Verdon' un 3. kitabı Şeytanı Uyandırma ' nın çıktığını görünce hemen aldım.





Bunlar da Cep Boy kitaplarım

     Bir bu kadar da almayı istediğim kitap var ama eldekiler bitmeden almamakta kararlıyım. Arada diyetten biraz şaşıyorum ama o kadar da olur canım. 

Bu da kulemin tam fotoğrafı:




6 yorum:

  1. Hepsi harika cnm benim o kadar güncelim yok malesef şükret haline hehe :-) içinde hep benim istediklerim var ahmet ümit leri takas yapabiliriz okumamış san ödünç olabilir okuyunca haber et bendede istanbul hatırası ve sultanı öldürmek var he ayrıca istanbulu ma yanıma hoşgeldin :-)

    YanıtlaSil
  2. Tabi ki canım değiştiririz. Hoşbuldum bu arada :))

    YanıtlaSil
  3. Kitapların mükemmel görünüyor.. Hrpsi seçkin, kaliteli.. Güzel okumaların olsun inşallah...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hepsini hevesle almıştım. Sırayla okuyacağım inşallah. Size de iyi okumalar dilerim :)

      Sil
  4. hepsi çok hoş gözüküyor.
    Özellikle tarih kitapları ve Ahmet Ümitler favorim;)
    güzel günlerde oku inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Tarih kitaplarım olmazsa olmazım :)
      Sana da keyifli okumalar dilerim :)

      Sil