Kategoriler

11 Şubat 2013 Pazartesi

3. MiMiM

     Bu sefer de sevgili Hilal mimlemiş beni. Buradan onun da sitesine ulaşabilirsiniz. Sorusu çok hoşuma gitti doğrusu. Gelelim soruma.

                                                 Ne şekilde kitap okursunuz? 

     Bu biraz enerjime bağlı bir durum aslında. Yorgunsam uzanarak okurum, kitabı kucağıma bırakır okurum, sevgili Jo'mu kucağıma alır bazen onla okurum.( Tavşanımı ilk aldığımda ufacık tefecik bir tavşancıktı kendisi. Ben de sesimi tanısın, hem de bana alışsın diyerek kucağıma alır ona kitap okurdum. Bir şey anlamayacağını biliyorum tabi ki ama alışkanlık etti onda ve şimdi ne zaman bir kitap alsam elime, hemen kucağıma geliyor. Görevimi başardım yani.) 

     Herkesin genelde yaptığı gibi yüz üstü, sırt üstü uzanıp okuyamıyorum nedense; odaklanmak zor oluyor. Kitap fazla kalın ve ağırsa her okuduğum sayfaya göre sağa-sola dönerek uzanıp okurum. Pek öyle oturuş, uzanış şeklim değişmiyor yani. Bir de dışarıda, yolculuklarda okuyorsam kitabımı saklayarak okurum. Göz ucuyla bakıldığında dikkatimi dağıtıyor çünkü.

    Pek enteresan bir kitap okuyuşum yok anlayacağınız. Ama kitap okurken olmazsa olmazım vardır. O da kitabımı lezzetli bir kahveyle okurum.

     Kimseyi mimlemek istemedim doğrusu ama bu konuda sizin de cevaplarınızı merak ediyorum. Siz ne şekilde kitap okursunuz?


7 yorum:

  1. Bende sağa sola dönerek okuyorum geçtiğim sayfaya göre cnm yada oturarak kucağımda okurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahminimce yanında da Türk Kahvesi olur.

      Sil
    2. Aynen beni iyi tanımışsın eskiden nescafe olurdu ama o yasak olunca Türk kahvesi ama onuda çok sık yapmıyorum migrenim tutuyor

      Sil
  2. Yanıtın için teşekkürler canım, ama şu tavşan hikayesi de harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Öyle entelektüel bir tavşanım var işte :))

      Sil
    2. Tavşanını burdada paylaş bence çok şeker birşey

      Sil
    3. Tabi ki fotoğraflarını çeker paylaşırım :))

      Sil