Kategoriler

1 Şubat 2013 Cuma

To Do Listem

     Kendime bir yapılacaklar listesi yapma zamanım geldi de geçiyor bile. Bu sayede planlarım havada kalmaz da gerçekleştiririm belki.

     İşte bu yılki To Do listem:
  • Mezun olacağım. ( Aksi bir ihtimal görünmüyor Allah'tan ama yazmakta fayda var :) ) 
  • Hsk sınavını vereceğim. ( Çince okuduğumu söylemiştim. Bu da Toefl' ın Çince versiyonu)
  • Yeni bir hobi edineceğim. ( Muhtemelen gitar çalmayı öğrenirim. )
  • Kurslara başlayacağım.  ( Katılmak istediğim bir kaç kurs vardı rusça, office programı, belki gitar da. ) Hazır başlamışken de bitireceğim.
  • Nostalji olsun diye tekrar izlemek istediğim filmler var. En kısa zamanda liste yapıp, yıl içinde bu listeyi tamamlayacağım. ( Liste içinde liste yaratıyorum resmen aferin bana.)
  • Mitolojiyle ilgili kitap okumaya başlayacağım.
  • Yeni bir yazar keşfedeceğim. ( Daha şimdiden onlarca keşfettim:) ) 
  • 2013 okuma hedefini tamamlayacağım. 
  • Uykumu düzene sokacağım. ( Senelerdir yapamadım ama artık yapmalıyım. Yalan yok gece kuşuyum.)
  • Daha az kahve içeceğim. ( Senelerdir kahve içerim ama son 6 aydır gözlerimi açmadan su kaynatmaya başlıyorum. Hele bir de yoğun bir çalışma temposuna girdiysem gelsin kahveler gitsin kahveler.) 
  • İnsanları mutlu etmeye çalışmaktan vazgeçeceğim. ( İnsanları kırmamaya çalışmak ve mutlu etmeye uğraşmak bazen fazlasıyla yorucu olabiliyor.) 
  • Ne zamandır hayalini kurduğum kitap çevirme işi konusunda girişimlerde bulunacağım.
  • Çin' e gitmek için kocaman bir adım atacağım ve uygun işi bulacağım.
  • Kız Kulesi' nden çooook güzel bir defter almıştım. Bu defteri hala ne için kullanmam gerektiğini bulamadım ama güzel bir amaç bulacağım. 
  • Kremalı makarna yemeyi çok seviyorum ama evde kremayı kendim hazırlamayı hala öğrenemedim. Krema yapmayı öğreneceğim.
  • Bu yıl 5 tane İngilizce kitap bitireceğim. ( Bakalım birini bitirmek üzereyim arkası da gelecek sanırım.)
  • Bol bol su içeceğim. (Kahve içmekten su içmeye fırsat kalmıyor.)
  • Sene sonunda artık göçebe hayattan yerleşik hayata geçiş yapmış olacağım. ( Her seneyi farklı bir evde geçirmekten sıkıldım. Bir evde 1 seneden fazla kalabilecek olma duygusunu yaşamak istiyorum artık.)
  • Düzenli spor yapacağım dersem olmaz, bir yerden patlak veriyorum çünkü. Gündelik hayatıma spor katacağım.
  • Planlarıma sadık kalacağım. (Planlı yaşamayı seven bir insan olarak her şeyi planlıyorum ama bu planlara sadık kalmak konusunda bazen sıkıntı çekiyorum.)
  • Daha çok sevip, daha çok eğlenip, daha mutlu olacağım.
  • Başarabilirsem mutlu olmaktan çok, mutlu edeceğim bir şey var. Sigarayı bırakacağım. ( Bakalım, kısmet)
     Şimdilik Yapılacaklar listem bu kadar. Umarım yılın sonunda hepsinin üzeri çizilmiş olur. 

3 yorum:

  1. Yemeklerle ilgili planlarında destek olurum blogum var yemek üzerine ama çok yazamıyorum özellikle bugün senin için kursta belgelerim olacaktı orda belki makarna kreması bulurum bulursam yazarım buraya böylece bir adım atmış olursun hedefe ayrıca eşimde makarnacı gerçi onlar hazır sos kull an ıyor ama od.a evde sos yapmayı biliyor olması lazım öğrenebilirsem ondan da öğreneyim.sigara içinde hastane 171 den destek al kafaya koy başaramayacağın birşey yok eşim nikotin bandını bir hafta kullandı 1 aydır bıraktı hiç içmedi bıraktı gözüyle bakıyorum .umarım sende o pis şeyden kurtulursun istemek yeterli tek anahtar o beyinde bitir.faydasız birşey boş uğraş sigara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krema için gerçekten çok mutlu olurum yardımcı olursanız. İnternet üzerinden bulduğum tarifler yemek yemekten soğuttu beni. Yemek yapmakta sıkıntı çekmem aslında lezzetli olur ama denediğim kremalar pişmiyor anlamadım.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil