Kategoriler

14 Şubat 2013 Perşembe

Aziz Valentina' s Day

     Geldik gene bir Sevgililer Günü' ne daha.. Benim pek öyle kutlamalarım yoktur sevgililer günüymüş, yıl dönümüymüş. Ama romantik filmleri severim buyrun size de bir kaç tane önereyim. Filmler hakkında geniş bir  yazıyı daha uygun olduğum bir zamanda yazacağım, şimdilik böyle idare edin :) 




50 İLK ÖPÜCÜK

     Eski bir film olsa da her daim izlenebilirliği var bu filmin. Konusu itibariyle de oldukça ilginç bir film. Sevgi uğruna ne kadar mücadele verilebileceğine dair hoş bir film.



SEVGİLİLER GÜNÜ

     Sevgililer günü oyuncu kadrosuyla çıkacağı sene baya ilgiyle beklenmişti ki benim için de oldukça hoş bir alternatif olmuştu. Özellikle 2 Taylor (Swift/ Lautner) çok şirinlerdi.



AŞK TESADÜFLERİ SEVER

     " Bazen ilk görüşte bilirsin, o insan senin kaderindir. Bazen bir ömür ararsın bulunmaz."



AŞK VE GURUR


             Zaten söze gerek yok. 10 numara film. İzlemeyen kalmasın :)



SEVGİ ZİYAFETİ

                 " Aşkın tadı herkes için farklıdır" diyen hoş bir film.




AŞK YEMİNİ


     50 İlk Öpücük' ü sevenlerin bu filmi de seveceğine eminim. Aynı hastalık konu alınmış. Gerçek hikayeden yola çıkılan filmin sonunda da olayları yaşayan çiftin gösterilmesi ayrı güzeldi doğrusu.




AŞIK SHAKESPEARE


     Bir Joseph Fiennes hayranı olarak, bir de konu Shakespeare olunca defalarca izlediğim bir film haline geldi Aşık Shakespeare. Şiire, aşka, romantizme doyacaksınız.





NOT DEFTERİ





     Sanırım sevgi için mücadele deyince bu film ilk sıralarda geliyor. Benim gibi Ryan Gosling hayranları için özel seçimdir. :)



UZAKTAKİ ANILAR


     Efsane filmlerden biri. Özel olarak uzun uzadıya anlatmayı planlıyorum ilerleyen günlerde. 

BAŞKA DİLDE AŞK

     Mert Fırat' ın muhteşem oyunculuğuyla, sağır ve dilsiz biriyle aşk yaşamanın mümkün olup olmadığı tartışılıyor filmde. Ben çok etkilenmiştim ilk izlediğimde. 


NOT: SENİ SEVİYORUM

     Bugün bir televizyon kanalında da güne özel olarak yayınlanacakmış. Kaçırmayın çok güzel filmdir.

EVİM SENSİN

     Kore çakması olduğu konuşulan, yine de beni bile ağlatmayı başaran, bazı yerlerinde fazlasıyla abartıya kaçıp insanı güldüren izlenesi film.

     Zamanımın azlığı sebebiyle ancak bu kadar bahsedebildim filmlerden. Telafisi olacaktır :) Bu filmlerden birini izlerseniz, yorumlarınızı bekliyorum.


Keyifli seyirler diliyorum herkese...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder