Kategoriler

4 Nisan 2013 Perşembe

Güzel Hediyelerim


     Bu aralar hediye alma konusunda oldukça bereketli bir dönemdeyim. Project Pan' ıma sadık kalma yanlısı olarak kitap alışverişi yapmıyorken, hediye geliyor olması oldukça mutlu ediyor beni. En güzel hediyenin kitap olduğuna inanan bir aileye ve arkadaş çevresine sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Dayımın yoğun ısrarlarıyla bana kitap alması ( çok da nazlanmadım canımm ) ve sevdiğim bir arkadaşımın da benim için Jane Austen' ın Kayıp Anıları'nı tercih etmesiyle birbirinden güzel 5 kitabım oldu.




      Sevgili dayımın güzel hediyelerinden biri. Yazar Ayları etkinliği için tercih ettim. Okumak için sabırsızlanıyorum.



     Sabahattin Ali' nin dilini seviyorum. Kuyucaklı Yusuf'la da artık tanışmam lazım diyerek, görür görmez sarıldım:)



      Bu kitabı ne zamandır merak ediyordum. Okuma sıramda önlere yerleştirdim kendisini. 



      Teyzem'de görmüştüm bu kitabı. "Mutlaka oku, çok seveceksin." demişti taa bir sene önce. Almayı düşünürken aklımdan çıkmış. Görünce dayanamadım.



       Bu da Jane Austen' ı sevdiğimi bilen bir arkadaşımın hediyesi. Böyle bir kitabın var olduğundan haberim yoktu.  Aldığı hediyeyi gördüğümde mutluluktan havalara uçmuştum:)

      Yeni okumaya başladım ve daha ilk sayfalardan inanılmaz güzel bir kitap olduğunu belirtmeliyim.

      Bu kitaplar arasında okuduklarınız var mı? Kitaplar hakkında yorumlarınız merak ediyorum. 

     Kitaplı ve keyifli günler dilerim..




7 yorum:

  1. güle güle okuyasın inş.=)) gazap üzümlerini okuğumda 17 yaşımdaydım çok çok etkilenmiştim hata aklıma gelir arada nasıl yer etmişse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben biraz geç kaldım okumak için ama olsun:)

      Sil
  2. Gazap Üzümleri yıllar önce okuduğum bir kitaptı.Özellikle son bölüm çok etkileyici.Keyifli okumalar dilerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Böyle deyince iyice merak ettim.

      Sil
  3. Ben galiba Gazap Üzümleri'ni okuduğumda 13-14 yaşlarındaydım. Etkisi büyük bir kitaptır, ve fazlasıyla gerçek bir atmosfer yaşatır.Anıları oldukça canlı yani:)
    Kuyucaklı Yusuf'u da iki yıl önce okudum, pek çok insan için Kürk Mantolu Madonna en iyisi olmasına rağmen Kuyucaklı Yusuf benim fazvorimdir. Yorumunuzu da merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ediyorum. Jane Austen' ın Kayıp Anıları' na başlamasaydım Gazap Üzümleri'ne başlardım bu yorumlardan sonra. Artık sıradaki kitabım olacak :) Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  4. çok güzel hepsi cnm ben hiçbirini okumadım daha...bende kuyucaklı yusufu çok merak ediyorum nedense

    YanıtlaSil