Kategoriler

13 Temmuz 2013 Cumartesi

Emma (Mini Dizi)

     Jane Austen'ın en sevdiği kitabı Emma'nın 2009 yılındaki mini dizi uyarlamasını izledim. İzlemişken de hemen sizlerle paylaşmak istedim. Kitaba sadık kalınarak 4 bölüm olarak yayınlanmış bu diziyi ben çok sevdim. Oyuncu seçimleri oldukça başarılı, dekorları ve kostümleriyle de tam bir şölen yaratmışlar. 

      Emma rolüyle karşımıza çıkan Romola Garai sevimliliği ve masumiyetiyle hayallerimdeki esmer Emma'nın yerini hemen çaldı. Mr. Knightley rolüyle Johnny Lee Miller ise başlarda hayal kırıklığı yaşatsa da dizinin 2.bölümünden sonra tam bir göz ziyafeti çektirdi:) Bir de Frank Churchill rolündeki sevimli mi sevimli Rupert Evans ile kadro olabileceği en güzel halini almış.





      Sinema filmi tadı veren, her bölümünden sonra soluksuz yeni bölümünü açmaya koyulacağınız, dönem filmlerini ve dizilerini sevenler için oldukça başarılı bir mini dizi Emma.



      3 kadının aşkı bulmalarını konu alan dizi, Emma' nın çöpçatanlıkları üzerinden gelişmektedir. Çöpçatanlıkla ve günlük hayatıyla ilgilenen Emma, kendi içine kapanık Jane, masumiyetinin ve Emma'nın kurbanı bir Harriet. Jane Austen severlerin bayılacağına inandığım bu diziyi Dizimag'de bulabilirsiniz.

       Emma'nın kitabıyla ilgili yorumumu okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Keyifli Seyirler Dilerim..



5 yorum:

  1. Kitabını bitirir bitirmez bende hemen mini dizisini izlemiştim. Dizisi güzel ama Emma'yı anlamak için kitabını okumak şart diye düşünüyorum.
    Ben kitaptaki Emma'yı iyisiyle kötüsüyle çok sevmiştim. Kitabını okumamış olsaydım sadece dizisiyle gerçek Emma'yı tanıyamazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız dizide tam anlamıyla yansıtamamışlar Emma'nın iç dünyasını. Kitabını okuduktan sonra diziyi izlediğim için pek dikkat etmemiştim buna.

      Sil
  2. Hemen izlemeliyim. Bu tür dönem dizilerini, o eski havaları seviyorum. Masal gibi ama değil. Hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneceğini düşünüyorum. Şimdiden keyifli seyirler:)

      Sil
  3. Jane Austen'ın en iyi kitabının tartışılmaz Emma olduğunu düşünüyorum sizin gibi. Dizisini izlemekteki heyecanımı anlarsınız fakat hiçbir yerde bulamadım . Link atarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil