Kategoriler

22 Ocak 2013 Salı

E. L. James ~ Karanlığın Elli Tonu

     Yakışıklı Ceo muz Cristian' ın sırlarına giriş yaptığımız bu kitabın adı da buradan gelme. 

     Cristian, Ana ile"vanilya" ilişkiye başlar ve çift halinde oldukça hızlı adımlar atarlar. Havada uçuşan "Seni seviyorum"lar ve beklendiği gibi bolca sekse bir de küçük çaplı aksiyon katmak istemiş yazar.

      Kafamın dağınık olduğu şu günlerde hasta bakıcılığıma tuz biber olsun diyerek okuduğum bu kitap hakkında söylenecek pek bir şey yok aslında. Edebi yönü sıfır, kafa dağıtma yönü serinin ilk kitabına göre düşük (ya da beni baydığı için durum böyle). Serinin üçüncü kitabını da almış bulunduğum için ve sanırım sıkıcı ayıma renk katması amacıyla okumayı planlıyorum ama önerir miyim pek sanmıyorum.  Yine de emeğe saygı diyerek sevdiğim bir yönünü de belirtmem gerekirse mailleşmelerini okurken ilk kitapta olduğu gibi bu kitapta da çok güldüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder