Kategoriler

6 Ocak 2013 Pazar

E.L. James ~ Grinin 50 Tonu

     Gri' nin Elli Tonu bir erkeğin en uç yönlerini göstermek amacıyla yazılmış denebilir. Duyguların varlığını, onların anlamlarını bilmeden farketmenin imkansız olduğunu hissettim kitabın son sayfalarında. Cinselliğin tavan yaptığı, gerek fantezileriyle gerekse de sık anlatımıyla "Bu kadar da olmaz !" dedirten bir kitap. 

     Kolay okunabilir olması günün stresinden, hayattaki sıkıntılardan biraz olsun uzaklaşmak için birebir. 

    Anastasia' nın iç dünyasını keşfe çıkmak, kadınların kendilerine bile itiraf edemeyeceği bir açıklıkla "Bir kadın aşık olursa.." cümlesini getiriyor akla. 

     Kitaptan mıdır benim ruh halimden midir bilinmez, yaşam şartlarını, aile kavramını, dostlukları ve insanların sınırlarını sorgulattı bu kitap bana. Akla yatkın gelmese de, seks hayatları dışında birbirlerini tamamlayan, "normal" bir ikiliyle karşılaştım. Mesajlaşmaları ve birbirleriyle şakalaşmaları oldukça komik, gündelik ilişkilerde var olan sevimliliklere sahip olan, yatak odasında oldukça sürreal bir çiftin hikayesi olarak özetlemek doğru olur sanırım. Öte yandan vampir romanlarının başlattığı "erişilemez, göz alıcı erkek" ve "sıradan, özgüvensiz, paspal kız" karakterlerine bu kitapta rastlamamak imkansız olurdu sanırım. 

      Vakit geçirmek için okunabilir ancak kitabın arka kapağında yazdığı gibi "sizi ele geçirecek" bir kitap olmadığı da garanti. Hafızada kalma süresi fantezilerinin Everest' liğine rağmen maksimum 2 hafta diye düşünüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder