Kategoriler

9 Şubat 2014 Pazar

Suzanne Collins ~ Alaycı Kuş #Açlık Oyunları 3

       Merhabalar herkese,

       Kış Ayları Okuma Şenliği'nin  Bir üçleme ya da aynı seriden 3 kitap okuyanlara kategorisi için seçtiğim Açlık Oyunları serisinin son kitabını da bitirdim. Serinin ilk 2 kitabını okumayanları şöyle kenara alalım ki spoiler olmasın. Okudunuz mu? Öyleyse buyurun..

       Serinin son kitabı Alaycı Kuş, soluksuz okunan seriye tam da uygun şekilde bir kapanış yapıyor. Ayaklanmalar bütün mıntıkaları sarmaya başlamış, Capitol'e karşı bir umut ışığı, Alaycı Kuş yaratılmıştır. Katniss, 2. kez girdiği arenayı da altüst ederek, arenadan bir kez daha kurtulmayı başarmıştır. 12. Mıntıka'nın Capitol tarafından yok edilmesi, Peeta'nın Capitol'de işkence altında olması ve kendisine biçilmiş Alaycı Kuş göreviyle, Katniss için son macera başlamıştır. Hesaplaşma vakti gelmiştir.. İnsanlığın Capitol'e karşı verdiği savaşı soluksuz okuyacaksınız.

        Şu sıralar kitlesel baş kaldırılarla o kadar iç içeyiz ki, kitabı okurken "İsyan!Devrim!Özgürlük!" diye bağıran mıntıka insanlarının seslerini duyar gibiydim. Konuya dönersek, serinin gittikçe artan nabzını çok sevdim ben. Her ne kadar sonlara doğru küçük mantık hataları görmüş olsam da, yazarın ütopik bir dünya yaratırken bile mantıklı karar veren çizgisinden ayrılmamasını beğendim ( Burada yazar kitabın sonundan bahsediyor). Lafın özü ben seriyi çok beğendim. Fantastik kitapları sevenlere de keyifle öneririm.

Yayınevi: Pegasus

Sayfa Sayısı: 416 Sayfa

         Kitaplı ve Keyifli Günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder