Kategoriler

22 Mart 2014 Cumartesi

Kitap Alışverişim 7

        Merhabalar,
       Uzun zamandır kitap almıyor ve bu sebeple alışveriş postu yayınlamıyordum. Ayların diyetini bir kenara itip, güzel iki alışveriş yaptım. İşte kütüphaneme eklenen yeni güzellikler;


         Kitap Kurdu'nun indiriminden faydalanıp kitaplığıma Kristin Hannah'nın bu güzel kitaplarını ekledim. Daha önce yazarın Kış Bahçesi ve Sevgi Uğruna Yaptıklarımız kitaplarını okumuştum ancak bu kitaplar teyzemden ödünç alınmışlardı. Kitaplığımda bulunmalarını istediğim için set indirimini kaçırmadım. Başlayan Okuma Şenliği'ndeki 12. kategori kitaplarım da belli olmuş oldu.


        Uzun zamandır almak istediğim Jane Austen kitaplarımı ve ödünç verilme kurbanı olmuş Saatleri Ayarlama Enstitüsü kitabını da aynı siteden indirimde aldım. Eren Erdem'in Devrim Ayetleri'ni de çıktığı günlerde almaya çalışmış, stoklarda hemen tükenmesi sebebiyle de bulamamıştım. İş yoğunluğundan tamamen aklımdan çıkmış bu kitabı da indirimde görünce tabii ki kütüphaneme ekledim.


         Bu kitaplar ise daha önceki alışverişime ait. Kaiken'i bloglarda sıkça duymam ve merak etmem sebebiyle; Bir Psikiyatristin Gizli Defteri'ni konusu itibariyle ve Yılanların Öcünü de geçtiğimiz Kış Okuma Şenliği ve Yazar Ayları'na denk gelmesi sebebiyle almıştım. Yılanların Öcünü henüz okuma imkanı bulamadım. Kaiken'e Bahar Okuma Şenliği'nde yer verebileceğime emin değilim. Etkinlik sonunda okunacaklar listemde yerini aldı. Bir Psikiyatristin Gizli Defteri ise çoktan okundu ve sevilen kitaplar kategorisi'nde yerini aldı. 

         Güzel bir alışveriş sonrası mutluluğuyla, kitaplarıma sarılmaya başlıyorum.

Hepimize kitaplı ve keyifli günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder