Kategoriler

29 Haziran 2014 Pazar

Aimee Carter ~Tanrıçanın Mirası

       Merhabalar, Yaz 2014 Okuma Şenliği'miz başlayınca benim de 1.5 aydır durağan giden okuma hızımda artış başladı. Şenlik için okuma planımı şurada paylaşmıştım. Kategorilerden ilkini de Tanrıça serisinin son kitabı Tanrıçanın Mirası'nı okuyarak tamamlamış oldum. 

       Tanrıça serisini ben beğenmiştim aslına bakarsanız. Pek böyle seriler okumasam da, okuma isteğim olmasa da, mitolojik karakterleri nedeniyle bu seri benim ilgimi çekmişti. Seriyi okurken beklentimi düşük tutmuş, bu nedenle keyifle okumaya da devam etmiştim. Akıcı bir üslubu olan yazarımız, "Bunu nereye bağlayacak ki?" sorusunu sordururken okura, kitabın sonu fark etmeden geliveriyor çünkü.

        Ancak pek de aksiyonu olmayan bir seri Tanrıça serisi. İşin içinde Zeus, Hades, Kronos ve diğer tanrılar, tanrıçalar varken bir fantastik film heyecanı yaşamayı beklerdim ancak güç gösterileri bile fazla cılız kalıyordu. Kronos'u o kılığa soktuğu için yazarı takdir etmem lazım tabii. Daha çok duygular ve ilişkiler üzerine yazılmış bir seri gibi Tanrıçanın Mirası. Gerçi sonlara doğru Kate'in bir kaç yetenek kazanması olaylara renk katmıyor da değildi hani. 

         Seri hakkında okuduğum bir çok yorum inanılmaz güzel bir seri olduğu yönünde.  Ben o kadar başarılı olduğunu düşünmiyorum, ya da benim beklentim daha çok mitolojiydi sanırım ve bunu bulamamak da vasatlaştırdı kitabı gözümde. Ama siz yine de bir deneyin. Ölümlü bir kızın, Tanrıçalığa yükselişini keyifle okuyacağınıza eminim.

Yayınevi: Ephesus

Sayfa Sayısı: 336 Sayfa

Kitaplı ve keyifli günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder