Kategoriler

1 Kasım 2014 Cumartesi

John Green ~ Kağıttan Kentler

        Okuma Şenliği'nin "Sadece bir kitabını okuduğunuz ve sevdiğiniz bir yazardan bir kitap okuyanlara" kategorisi için seçmiştim bu kitabı. Aynı Yıldızın Altında kitabıyla tanıştığımda yazarı beğenmiş, John Green'in akıcı ve esprili üslubundan keyif almıştım. Kağıttan Kentler kitabında da aynı esprili üslubunu koruyor yazar. Bu nedenle diyalogları oldukça keyifli olan bir kitap Kağıttan Kentler. Ancak konusu ve kurgusu itibariyle bana hitap etmedi.

      Çılgın bir kız olan Margo'nun lise son sınıfta Quentin ile geçirdiği intikamlarla dolu bir geceden sonra evden kaçması ve Quentin'in, Margo'nun bıraktığı izleri takip ederek onu bulma çabasını konu alıyor kitap. Quentin'in ağzından anlatılan hikayede, muhteşem Margo'yu arıyoruz birlikte. Bırakılan ipuçları ve o ipuçlarını birleştirme kısmı oldukça keyifli olsa da, kitabın durgun ilerlemesi ve de ucu açık bir son yaratmaktaki başarısızlığı benim için kitabı vasat hale getirdi. Bana hitap etmediyse de okunma ve beğenilme oranı yüksek bir kitap tabii ki.Sanırım böyle kitaplar için ben biraz yaşlıyım:)

       Kitabın filminin de çekileceğinin dedikodusunu verdikten sonra hepinize kitaplı ve keyifli günler dilemek kalıyor bana.

Yayınevi: Pegasus

Sayfa Sayısı: 320 Sayfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder