Kategoriler

23 Ekim 2014 Perşembe

Güz Okuma Şenliği 1. Ay Raporu

       Merhabalar, ben döndüm. Sizlere anlatacak o kadar çok şeyim var ki.. Hepsi kitaplar hakkında.. Tamam %99'u diyelim en iyisi. Bazı özel sebeplerden blogumu ihmal ettim ama bu sürede tabii ki kitaplardan uzak durmadım. Sevgili Pinuccia'nın da gelenekselleşen Okuma Şenliği için kitap okumaya başladım. Pinuccia her şenliği başlatışında, kalemi kağıdı alıp koşturuyorum kitaplığıma. Bu etkinlik için de çok güzel kitaplar seçtim tabii ki, okuma listemi daha sonra bir postta paylaşacağım. Biz gelelim Güz Okuma Şenliği'nin ilk ayında okuduğum güzelliklerime;

2.Kategori: Sadece tek bir kitabını okuduğunuz ve sevdiğiniz bir yazardan bir kitap:
John Green ~ Kağıttan Kentler ( Pegasus / 320 Sayfa)

5. Kategori: Nobel ödüllü bir yazarın kitabını okuyanlara:
Gabriel Garcia Marquez ~ Benim Hüzünlü Orospularım ( Can Yayınları / 94 Sayfa)

7. Kategori: Türk bir yazardan bir öykü kitabı okuyanlara:
Yalçın Tosun ~ Anne, Baba ve Diğer Ölümcül Şeyler ( YKY/ 88 Sayfa)

8.Kategori: Fantastik kurgu/bilim kurgu/ distopya/ steampunk vb. türde bir kitap okuyanlara:
Aldous Huxley ~ Cesur Yeni Dünya ( İthaki /333 Sayfa)

10. Kategori: Beyaz Perdeye aktarılmış bir kitap okuyanlara:
George Orwell ~ 1984 ( Can Yayınları /352 Sayfa)

12.Kategori: Hayatının herhangi bir bölümünde öğretmenlik yapmış bir yazardan bir kitap okuyanlara:
Sabahattin Ali ~ Canım Aliye, Ruhum Filiz ( YKY/ 160 Sayfa)

15. Kategori: Artık aramızda olmayan bir yazardan bir kitap okuyanlara:
Sabahattin Ali ~ Sırça Köşk ( YKY / 141 Sayfa)

16. Kategori: Polisiye/Gerilim/korku vb. türde bir kitap okuyanlara:
Agatha Christie ~ Noel Kekinin Gizemi ( Altın /270 Sayfa)

21. Kategori: Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap okuyanlara:
Christy Brown ~ Sol Ayağım ( Nokta Kitap / 189 Sayfa)

Ve toplamda 1947 sayfa, 9 kitapla 90+19: 109 puan toplamış oldum. 

Hepimize kitaplı, keyifli günler..


2 yorum:

  1. Nihayet! Hoş geldin. :)

    Yalnız bu kitaplar hakkındaki düşüncelerini de yazman lazım en yakın zamanda, en azından 1984 hakkında. Çok fena baskı kurarım bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Hepsini ve daha fazlasını en kısa zamanda paylaşacağım :)

      Sil